.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم روحانی؛
زهرا احمدی‌پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد
شمال نیوز: رئیس جمهوری در حکمی «زهرا احمدی‌پور» را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.

شمال نیوز: رئیس جمهوری در حکمی «زهرا احمدی‌پور» را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهوری در حکمی زهرا احمدی‌پور را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.
 
متن حکم حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم دکتر زهرا احمدی‌پور

نظر به تعهد و سوابق علمی و تجربیات ارزشمند سرکار عالی ، به موجب این حکم به عنوان "معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری " منصوب می‌شوید.
امید است با عنایات الهی در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

آشنایی با رئيس جدید سازمان میراث فرهنگی

احمدی پور دانش آموخته جغرافیای سیاسی در مقطع دکترا و جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری در مقطع کارشناسی ارشد است و علاوه بر عضویت در هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس از سال ۱۳۷۶، مدیرکلی دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور در فاصله سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲ را به عهده داشته است. معاونت ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی در فاصله سال های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ از دیگر مسئولیت های پیشین زهرا احمدی پور بوده است.

گفتنی است؛ افرادی نظیر ولی‌الله شجاع پوریان و احمد حکیمی‌پور از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، "مرتضی رحمانی موحد" معاون گردشگری، "سمیع الله حسینی مکارم" معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، "مرتضی بانک" معاون نهاد ریاست جمهوری و "علی اصغر مونسان" مدیرعامل منطقه آزاد کیش از گزینه‌های مطرح برای تصدی پست ریاست سازمان میراث فرهنگی بودند.

 




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بانوی اداری 16 آبان 1395
مبارک این خانم باشد خدارا شکر بانوان به کنار گذاشته نشدند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.